LAD OS MØDES OG GENNEMGÅ DINE MULIGHEDER

Nyheder

Big Data kan eller skal ikke være et isoleret led i den digitale marketingstrategi
Vores digitale marketingstrategi tager altid udgangspunkt i en troværdig kernefortælling

Big Data kan eller skal ikke være et isoleret led i den digitale marketingstrategi. 

Når vi hjælper kommuner med at tiltrække nye borgere eller investorer, tager vores digitale marketingstrategi derfor altid udgangspunkt i en troværdig kernefortælling, som er baseret på data om målgruppen, og som rummer både følelser, fornuft og fakta om kommunen eller byudviklingsprojektet og som bl.a. giver relevante målgrupper svar på spørgsmål såsom:

  • Hvordan er det at bo, leve og arbejde i kommunen?
  • Hvordan er kvaliteten af de ledige boliger eller det kommende byudviklingsprojekt (boliger) i kommunen?
  • Hvordan er kvaliteten af uddannelses- og børneinstitutionerne i kommunen?
  • Hvordan er jobmulighederne i kommunen?
  • Hvordan er udbuddet af kulturelle- og sportslige tilbud samt by- og restaurationslivet i kommunen?
  • Hvordan er transportmulighederne og infrastrukturen i kommunen?

Kernefortællingens formål er at udbrede kendskab, skabe bevidsthed, øge interessen eller sikre opbakning til den enkelte kommune eller byudviklingsprojekt på eks. udvalgte digitale- og sociale medier.

Vil du vide mere om, hvordan vi kloner vores digitale markedsføring med storytelling med fokus på følelser, fornuft, fakta og troværdighed, er du velkommen til at kontakte Andreas Albæk på 2819 6672.




 

 

 

 

 

Ved at klikke 'Acceptér alle' gives tilladelse til, at vi må indsamle information om dig til forskellige formål, hvilket inkluderer: Funktionalitet, Statestik og Marketing