LAD OS MØDES OG GENNEMGÅ DINE MULIGHEDER

Nyheder

Er annoncering i trykte medier den rette vej?

Er annoncering i trykte medier den rette vej?
Er annoncering weekend efter weekend den rette markedsføringsform i forbindelse med udlejning eller salg af projektlejligheder?

Er annoncering weekend efter weekend den rette markedsføringsform i forbindelse med udlejning eller salg af projektlejligheder?

Når konkurrencen om salg eller udlejning af projektlejligheder skærpes pga. vigende efterspørgsel jf. artikel i Berlingske Business den 12. jan. 2019, så må du, som udbyder, seriøst overveje, om dit valg af markedsføring er optimal i forhold til at opnå kontakt til købere eller lejere, som efterspørger netop dit boligprojekt.

Og du bør overveje, om det er optimalt at skyde med spredehagl ved at annoncere i trykte medier weekend efter weekend, som både er en dyr og ikke særlig målrettet form for markedsføring.

I Albæk Kommunikation mener vi, at du i forhold til salg/udlejning af projektlejeligheder i højere grad bør fokusere på de digitale- som sociale medier som dine primære marketingkanaler. Disse marketingkanaler giver dig i langt højere grad mulighed for at målrette din kommunikation og markedsføring samt løbende måle effekten og optimere din marketingkampagne.

Kontakt Andreas Albæk på andreas@albaekkommunikation.dk eller 2819 6672, hvis du vil vide mere om markedsføring af projektlejligheder.




 

 

 

 

 

Ved at klikke 'Acceptér alle' gives tilladelse til, at vi må indsamle information om dig til forskellige formål, hvilket inkluderer: Funktionalitet, Statestik og Marketing
Ved at klikke 'Acceptér alle' gives tilladelse til, at vi må indsamle information om dig til forskellige formål, hvilket inkluderer: Funktionalitet, Statestik og Marketing