LAD OS MØDES OG GENNEMGÅ DINE MULIGHEDER

Nyheder

Skal jeg arbejde med Brand Journalism?

Hvad er Brand Journalism - og hvorfor skal du arbejde du med det? 💡💻

👉Brand Journalism er en helt særlig og ofte en vigtig (men desværre også ofte en overset) disciplin i virksomhedens, ejendoms- eller byudviklingsprojektets eller kommunens brandingstrategi og storytelling.

I Brand Journalism arbejder du typisk med 4 journalistiske greb samtidig med brandingens fokus på projektets eller måske virksomhedens eller kommunens værdier, visioner og organisationskultur m.m.

1️⃣ Autenticitet
2️⃣ Troværdighed
3️⃣ Objektivitet
4️⃣ Nyhedskriterier

👉Hvorfor er Brand Journalism et effektivt kommunikationsværktøj i din storytelling?

✔Fordi det tilføjer flere vinkler og historier til dit brand
✔ Fordi det etablerer dig som ekspert indenfor et felt
✔Fordi det skaber en tæt relation mellem dig og målgruppen
✔Fordi din målgruppe identificerer sig med dine budskaber
✔Fordi din målgruppe identificerer sig med dine holdninger
✔Fordi det skaber en dialog med din målgruppe
✔Fordi det sætter fokus på en eller flere værdier ved dit brand
✔Fordi det opbygger et image om dit brand
✔Fordi det skaber tillid og loyalitet til dit brand

☎ Ring til Andreas Albæk på 2819 6672 og få et bud på din næste brand journalism strategi med budskaber på bundlinjen.




 

 

 

 

 

Ved at klikke 'Acceptér alle' gives tilladelse til, at vi må indsamle information om dig til forskellige formål, hvilket inkluderer: Funktionalitet, Statestik og Marketing
Ved at klikke 'Acceptér alle' gives tilladelse til, at vi må indsamle information om dig til forskellige formål, hvilket inkluderer: Funktionalitet, Statestik og Marketing