LAD OS MØDES OG GENNEMGÅ DINE MULIGHEDER
Opgaver i kommuner
Kommunikation, markedsføring og branding af kommuner, byer og byudviklingsprojekter kræver en helt særlig viden, indsigt og forståelse for kommunernes interne arbejds- og politiske processer, udviklingen på bolig- og erhvervsejendomsmarkedet og målgrupper såsom investorer og borgere. Det kræver også en stor viden om og indsigt i relevante trykte-, digitale- og sociale medier og platforme.
Kommunikation, markedsføring og branding af kommuner, byer og byudviklingsprojekter kræver en helt særlig viden, indsigt og forståelse for kommunernes interne arbejds- og politiske processer, udviklingen på bolig- og erhvervsejendomsmarkedet, målgrupper såsom investorer og borgere og relevante trykte-, digitale- og sociale medier og platforme.
Vi har mere end 30 års erfaring med kommuner, byer og kommunale byudviklingsprojekter. Det betyder, at vi har et indgående kendskab til de fleste danske kommuner og alle deres igangværende eller kommende byudviklingsprojekter.
Vi har også et indgående kendskab til f.eks. de ejendomsmæglere- og selskaber, entreprenører, bygherrerådgivere, ingeniører, arkitekter, ejendomsudviklere samt private og institutionelle investorer, der kan være med til at tilføre kommunen og byudviklingsprojektet stor værdi.
Vi udarbejder kommunikations- og brandingstrategier, producerer content til alle digitale- og sociale medier samt producerer videoer. I kommuner løser vi f.eks. følgende opgaver:
- Strategioplæg og kommunikations-, marketing-, branding- og PR-opgaver i relation til at positionere og skabe et stærkt, autentisk og troværdigt brand for den enkelte kommune eller by
- Strategioplæg og kommunikations-, marketing-, branding- og PR-opgaver i relation til det enkelte byudviklingsprojekt eller bolig- og erhvervsejendomsprojekt
- Strategioplæg og kommunikations-, marketing- og brandingopgaver i forhold til øget tilvækst af virksomheder, borgere, studerende m.fl.
Vil du vide mere om, hvad vi kan gøre for dig?
Kontakt Albæk Kommunikation og få et bud på effektiv kommunikation, markedsføring, branding og PR på trykte-, sociale- eller digitale medier.