LAD OS MØDES OG GENNEMGÅ DINE MULIGHEDER

Nyheder

Hvorfor tøver ejendomsbranchen med markedsføring?
Hvorfor tøver forskellige aktører i ejendomsbranchen indimellem med at markedsføre og italesætte et ejendomsprojekt eller ejendoms kvaliteter, som kan være attraktive for den eller de kommende lejere?

Hvorfor tøver forskellige aktører i ejendomsbranchen indimellem med at markedsføre og italesætte et ejendomsprojekt eller ejendoms kvaliteter, som kan være attraktive for den eller de kommende lejere?

Ser vi på, hvordan større byudviklingsprojekter og udlejningsejendomme markedsføres i dag, får man ofte det indtryk, at sælger eller mægler ikke rigtig får fortalt, at man her tilbyder noget unikt. Fantasien i markedsføringen begrænser sig ofte til kun at informere om beliggenhed og tørre facts om projektet eller ejendommen. Især fortællingen om bygningens arbejdsmiljø og hvilken positiv indflydelse det har på medarbejdernes arbejdsglæde, kreativitet og produktivitet er sjældent i fokus. Det samme gælder f.eks. "ejendommens grønne profil", der ofte kun omtales i relation til driften og ikke indgår i selve fortællingen om, hvad den "grønne profil" faktisk betyder for ejendommens indeklima og medarbejdernes trivsel.

Hos Albæk Kommunikation kan vi hjælpe dig med at italesætte alle ejendomsprojekter og ejendommes mange kvaliteter med fokus på bygningens kommende brugerne og medarbejderne - som på den måde nemmere kan ”se sig selv" arbejde i de nye omgivelser.




 

 

 

 

 

Ved at klikke 'Acceptér alle' gives tilladelse til, at vi må indsamle information om dig til forskellige formål, hvilket inkluderer: Funktionalitet, Statestik og Marketing