LAD OS MØDES OG GENNEMGÅ DINE MULIGHEDER
Nyheder
B2B-virksomheder kender ikke effekten af marketing
En artikel i Børsen - Mediemarked - den 10. november 2015 fortæller, at en del danske B2B-virksomheder halter i forhold til at dokumentere værdien af deres marketingindsats. Næsten hver fjerde danske B2B-virksomhed ved ikke, om deres marketingindsats virker eller ej. Det viser en ny undersøgelse foretaget af dialogmarketingbureauet Klausen + Partners.
I Albæk Kommunikation er vi ikke overrasket over konklusionen på undersøgelsen, som bekræfter at effektmåling er vigtigere end nogensinde.
Er der grund til bekymring? Kun hvis vi ikke tager undersøgelser som denne alvorligt og snart erkender, at vi er nødt til at sadle om, tilpasse os fremtiden og blive endnu bedre til at måle effekten af især vores marketingindsats på digitale- og sociale medier.
„It is not the strongest of the species that survive, nor the most intelligent, but the one most responsive to change.“ Charles Darwin
Læs artiklen her