LAD OS MØDES OG GENNEMGÅ DINE MULIGHEDER
Nyheder
Større kontorlejemål bliver oftest markedsført igen og igen via dyre annoncer. Findes der virkelig ikke andre muligheder?
Effektiv markedsføring af tomme kontorlejemål
Større kontorlejemål bliver ofte markedsført igen og igen via dyre annoncer, ligesom budskabet i annoncerne primært fokuserer på lejemålets fakta i stedet for at beskrive de muligheder, som lejemålet rent faktisk tilbyder virksomheder og medarbejdere.
De forskellige sociale medier, som findes i dag, som f.eks. LinkedIn, Facebook, Twitter og Instagram, gør det dels muligt at nå sine forskellige målgrupper langt mere præcist og til langt lavere omkostninger end ved almindelig annoncering.
Den helt store gevinst ved digital markedsføring er, at man har bedre muligheder for at reducere lejemålets liggetid ved at effektivisere sin markedsføringsindsats, herunder lead-generering og derved kun koncentrere sig om de seriøse potentielle lejeemner. Det giver også i langt højere grad mulighed for at præsentere lejemålets forskellige kvaliteter i form af forskellige budskaber, som tilpasses de enkelte målgrupper.
Både digitale og sociale medier giver også mulighed for løbende at "fodre" potentielle lejere med relevante beregninger omkring bl.a. arealbehov, månedlige driftsomkostninger, indretningsomkostninger og indretningsmuligheder o.l. tilpasset den enkelte virksomheds ønsker og behov. Disse forskellige tiltag er bl.a. med til at fastholde den potentielle lejers interesse for det konkrete lejemål.
Måtte du være interesseret i at høre mere om, hvordan du kan effektivisere og optimere udlejningen af dine ejendomme, kan du kontakte Andreas Albæk på 2819 6672 eller andreas@albaekkommunikation.dk