LAD OS MØDES OG GENNEMGÅ DINE MULIGHEDER

Nyheder

Et stærkt brand viser sin styrke i nedgangstider
Når der er højkonjunktur, fuld damp på kedlerne og opgaverne kommer mere eller mindre af sig selv?

Et stærkt brand viser sin styrke i nedgangstider. Når der er højkonjunktur, fuld damp på kedlerne og opgaverne kommer mere eller mindre af sig selv, glemmer man ofte, at der også kommer mindre gode tider. Tider hvor konkurrencen tager til og det at skaffe opgaver igen bliver en væsentlig del af arbejdsdagen. Det er vi alle bekendt med. Men gør vi nok for at ruste os til de mindre gode tider? Nogle virksomheder vil sige, at man løbende fokuserer på at skaffe nye opgaver, mens andre virksomheder, hvor arbejdsdagen er fuld af opgaver og stramme deadlines ikke føler, at man har tiden til at fokusere på truslen fra en fremtidig afmatning i markedet.

Vores holdning er, at man som virksomhed især under højkonjunktur bør fokusere på at konsolidere sit brand i markedet, så nuværende og potentielle kunder altid ved, hvad virksomheden og dens produkter og medarbejdere står for.

Kig på din virksomhed, jeres produkter og medarbejdere og find de fælles værdier, som du mener definerer jeres brand og som jeres målgrupper kan identificere sig med – og læg derefter en kommunikationsstrategi- og plan, der kan hjælpe dig med at formidle dine budskab til dine målgrupper.

Vi du vide mere, så kontakt Andreas Albæk på tlf.  28 19 6672. 




 

 

 

 

 

Ved at klikke 'Acceptér alle' gives tilladelse til, at vi må indsamle information om dig til forskellige formål, hvilket inkluderer: Funktionalitet, Statestik og Marketing