LAD OS MØDES OG GENNEMGÅ DINE MULIGHEDER
Nyheder
Den rigtige video om lejemålet skaber potentielle lejeres interesse
Større kontorlejemål bliver ofte markedsført igen og igen via dyre annoncer, ligesom budskabet i annoncerne primært fokuserer på lejemålets fakta.
Man bør i stedet for beskrive de muligheder, som lejemålet rent faktisk tilbyder virksomhedens ledelse og medarbejdere. Den rigtige præsentation af lejemålet er nemlig afgørende for, om man opnår potentielle lejeres interesse.
Der er ikke noget, som er mere dræbende end "ejendomsannoncer" med amatørfotos af tomme lokaler. Især fordi potentielle lejere reagerer mest positivt på annoncer, hvor de hurtigt fornemmer lejemålets atmosfære og dets muligheder for at skabe et effektivt, socialt og kreativt arbejdsmiljø.
Videomediet er derimod det medie, som giver de bedste muligheder for at skildre, hvordan arbejdsdagen for en kommende lejer kan blive i netop din udlejningsejendom. En video gør det nemlig muligt at opbygge en fortælling om ejendommen og lejemålet ved brug af både billeder og ord (speak).
Den korte video med præcise og relevante budskaber, der fanger de potentielle lejeres interesse, anbefaler vi bruges på din hjemmeside, men også på sociale medier, hvor du kan ramme dine målgrupper langt mere præcist og til langt lavere omkostninger i forhold til annoncering i trykte medier.