LAD OS MØDES OG GENNEMGÅ DINE MULIGHEDER
Nyheder
Interne og eksterne interessenter fokuserer mere på kommuners brand
I forbindelse med branding og markedsføring af kommuner, byer og byudviklingsprojekter fokuserer interne og eksterne interessenter i dag i højere grad på en kommunes og bys brand – også på brandets mere følelsesmæssige værdier.
Brandet skal dermed både tilføre målgruppen en række funktionelle og emotionelle værdier og dække en række emotionelle behov.
Disse værdier og behov skal give målgruppen mulighed for at iscenesætte sig selv på en troværdig måde overfor omverdenen, som skaber mening og værdi i hverdagen for det enkelte menneske.
Den mest effektive måde at skabe denne iscenesættelse på, er ved at skabe en række positive mentale billeder, oplevelser og drømme baseret på historier om livet i kommunen, som over tid lagres i målgruppens bevidsthed.
Disse historier kan kommunen bruge til at skabe nye samt slette gamle uønskede billeder, oplevelser og historier om kommunen.
Vil du vide mere om, hvordan vi rent praktisk arbejder med branding af kommuner, byer og byudviklingsprojekter, så kontakt Andreas Albæk på 2819 6672.