LAD OS MØDES OG GENNEMGÅ DINE MULIGHEDER
Nyheder
Salgs- og marketingkampagner på sociale medier er med til at generere salg online.
I en artikel på markedsforing.dk fortæller Michael Aoun, CEO for accessory brandet Hvisk, at salgs- og marketingkampagner på sociale medier er med til at generere salg online.
Om man får succes eller ej med sin marketingkampagne på sociale medier afhænger af, som det også fremgår af artiklen, hvilken virksomhed, vare eller projekt, du prøver at sælge.
I Albæk Kommunikation har vi positive oplevelser med at bruge sociale medier, når vi rådgiver kommuner om branding og markedsføring af byudviklingsprojekter i forhold til borgere, virksomheder og investorer.
I opgaver med kommunale byudviklingsprojekter vil bl.a. kommunens hjemmeside og sociale medier derfor oftest være blandt de kanaler, som vi anbefaler kommunen at benytte, da vi her har mulighed for at ramme vores målgrupper ret præcist med afsæt i en remarketing- og lead-generering strategi.
Vi anbefaler også at bruge sociale medier og hjemmesiden, som de primære kommunikationskanaler, da vi ret præcist kan måle og dokumentere effekten af vores marketingindsats overfor kommunen, ligesom vi præcist kan dokumentere forhåndsinteressen fra eksempelvis potentielle borgere overfor de investorer, der f.eks. overvejer at investere i det kommunale byudviklingsprojekt. Det giver investorerne en indikation, om projektet er bæredygtigt eller ej og en vis sikkerhed for deres eventuelle investering.
Vil du vide mere, om hvordan vi arbejder med sociale- og digitale medier i forhold til kommunale byudviklingsprojekter, er du velkommen til at kontakte Andreas Albæk på 2819 6672 eller andreas@albaekkommunikation.dk