LAD OS MØDES OG GENNEMGÅ DINE MULIGHEDER
Nyheder
Digital branding af kommuner er med til at skabe værdi i kampagnen
At branding af kommuner i forhold til øget bosætning ikke har nogen målbar værdi, er vi i Albæk Kommunikation uenige i.
Når vi arbejder med strategisk branding af kommuner, fokuserer vi typisk på Formål, Målgrupper, Storytelling, Budskaber, Medier og ikke mindst Effektmåling. Især ekstra fokus på medier og effektmåling af brandingkampagnen har i flere omgange vist sig at være særdeles værdifuldt for de kommuner, vi har arbejdet for. Derfor anbefaler vi ofte vores kunder, at digitale- og sociale medier bør indgå som en naturlig del af brandingstrategien ud fra den betragtning, at vi både kan skræddersy vores storytelling efter de valgte målgrupper, som vi bagefter kan nå meget mere præcist på de valgte digitale- og sociale medier. Undervejs i brandingkampagnen har vi, når vi benytter de digitale- og sociale medier, tilmed mulighed for at måle effekten af kampagnen, så vi eventuelt kan justere og optimere kampagnen, hvor der er behov.
Vil du vide mere om, hvordan vi arbejder med værdiskabende og målbar digital branding af kommuner, er du velkommen til at kontakte mig på 2819 6672.
http://nyheder.tv2.dk/samfund/2018-10-06-quiz-kan-du-gaette-disse-byer-og-kommuners-slogans