LAD OS MØDES OG GENNEMGÅ DINE MULIGHEDER
Nyheder
Kortsigtet tilgang til din egen markedsføring koster på bundlinjen
Virksomheder får for lidt ud af deres marketingkroner
Sådan udtalte Henrik Jensen, tidligere direktør for TV3, til Børsen tilbage i november måned.
Henrik Jensen peger i artiklen bl.a. på, at mange virksomheder har en meget kortsigtet tilgang til deres egen markedsføring - hvor de kun fokuserer på at genere salg her og nu i stedet for at fokusere på en mere langsigtet brandingindsats.
I Albæk Kommunikation ser vi også, at både private virksomheder og kommuner engang imellem glemmer at pleje deres brand. Man tror måske, at markedet i forvejen ved alt om ens virksomhed eller kommune. Og derfor forstår man ofte ikke, hvorfor markedets (kundernes, investorernes eller borgerenes) interesse udebliver, når der f.eks. er tale om udbud af større byggeopgaver, byudviklingsprojekter eller lancering af diverse forskellige produkter o.l.
Vil du vide, hvordan vi arbejder professionel med branding og hvordan, vi kan hjælpe din virksomhed eller kommune, så kontakt Andreas Albæk, Albæk Kommunikation, på 2819 6672