LAD OS MØDES OG GENNEMGÅ DINE MULIGHEDER
Nyheder
Fortæl de gode historier om din kommune og dit projekt - ikke alle har hørt dem før!
Fortæl de gode historier om din kommune og dit projekt - ikke alle har hørt dem før!
Konkurrencen mellem nabokommuner og deres udbud af forskellige bolig- eller byudviklingsprojekter er benhård.
Derfor bør ét af kommunens første succeskriterier være, at man har en klar branding- og kommunikationsstrategi med fokus på storytelling både i forhold til at tiltrække potentielle investorer, virksomheder og borgere.
Kommuner nedprioriterer ofte at bruge tid på storytelling og finde de rigtige budskaber, fordi man ganske enkelt mangler en klar branding- og kommunikationsstrategi. Det kan i værste fald få økonomiske konsekvenser for bolig- eller byudviklingsprojektet og for kommunen selv!
Albæk Kommunikation har i mere end 30 år arbejdet professionelt med kommunale byudviklingsprojekter, hvor vi bl.a. fokuserer på kommunikation og branding (storytelling) af kommunen såvel som projektet.
Vi ved, at det tager tid at påvirke "markedet" - uanset om du vil ha' flere investorer, bygherrer eller borgere.
Derfor.......!
1. Lav en grundig målgruppeanalyse
2. Lav effektiv og realistisk branding- og kommunikationsstrategi
3. Lav en relevant mediestrategi
4. Lav en relevant contentstrategi
5. Kom igang nu!
Er du ansvarlig for et kommunalt byudviklings- eller boligprojekt - og mangler du gode råd til succesfuld kommunikation, branding og storytelling - så kontakt Andreas Albæk, Albæk Kommunikation, på 2819 6672.