LAD OS MØDES OG GENNEMGÅ DINE MULIGHEDER
Nyheder
Oplevelsesbaseret branding ikke kun handler om store oplevelser, der gør dybe indtryk på din målgruppe
🔔Oplevelsesbaseret branding
I Albæk Kommunikation rådgiver vi også om strategisk, oplevelsesbaseret branding, når vi bl.a. arbejder med kommunebranding eller branding af større kommunale og private byudviklings- og ejendomsprojekter.
📣I oplevelsesbaseret branding arbejder vi med 4 primære faktorer, der har indflydelse på den værdi, som målgruppen knytter til selve oplevelsen (event, webinar, guidede ture m.fl.).
1️⃣ Nyhedens interesse
2️⃣ Gentagelsens glæde
3️⃣ Det uforudsigelige
4️⃣ Målgruppens personlige engagement
Du sætter som afsender rammerne for oplevelsen - men oplevelsens egentlige indhold og værdi vil altid være forskelligt fra person til person, da det enkelte menneske selv er med til at skabe oplevelsen❗
💥Husk at oplevelsesbaseret branding ikke kun handler om store oplevelser, der gør dybe indtryk på din målgruppe - men også om små ting, som blot giver os et afbræk i hverdagen.
☎ Ring til Andreas Albæk på 2819 6672 og få et bud på din næste succesfulde oplevelsesbaserede brandingstrategi med budskaber på bundlinjen.