LAD OS MØDES OG GENNEMGÅ DINE MULIGHEDER
Nyheder
👉Oplevelsesbaseret branding handler også om at skabe eller vække følelser hos din målgruppe gennem en række forskellige oplevelser, der er forbundet til f.eks. din kommune, større udlejningsejendom eller by- eller ejendomsudviklingsprojekt.
👉Oplevelsesbaseret branding handler også om at skabe eller vække følelser hos din målgruppe gennem en række forskellige oplevelser, der er forbundet til f.eks. din kommune, større udlejningsejendom eller by- eller ejendomsudviklingsprojekt.
💡Oplevelsesbaseret branding er kort fortalt kunsten at koble en oplevelse på din målgruppes interaktion med dig som afsender. På den måde er du med til at iscenesætte målgruppens interaktion med dig som en positiv oplevelse, de husker.
I Albæk Kommunikation arbejder vi ofte med 4 typer af oplevelsesbaseret branding:
1️⃣ Underholdende oplevelser hvor målgruppen underholdes
2️⃣ Uddannelsesbaserede oplevelser hvor målgruppen lærer noget
3️⃣ Æstetiske oplevelser som appellerer til målgruppens sanser
4️⃣ Virkelighedsflugt hvor målgruppen glemmer hverdagen
☎ Ring til Andreas Albæk på 2819 6672 og få et bud på din næste succesfulde oplevelsesbaserede brandingstrategi med budskaber på bundlinjen.