LAD OS MØDES OG GENNEMGÅ DINE MULIGHEDER
Nyheder
Hvad er Brand Journalism - og hvorfor skal du arbejde du med det? 💡💻
👉Brand Journalism er en helt særlig og ofte en vigtig (men desværre også ofte en overset) disciplin i virksomhedens, ejendoms- eller byudviklingsprojektets eller kommunens brandingstrategi og storytelling.
I Brand Journalism arbejder du typisk med 4 journalistiske greb samtidig med brandingens fokus på projektets eller måske virksomhedens eller kommunens værdier, visioner og organisationskultur m.m.
1️⃣ Autenticitet
2️⃣ Troværdighed
3️⃣ Objektivitet
4️⃣ Nyhedskriterier
👉Hvorfor er Brand Journalism et effektivt kommunikationsværktøj i din storytelling?
✔Fordi det tilføjer flere vinkler og historier til dit brand
✔ Fordi det etablerer dig som ekspert indenfor et felt
✔Fordi det skaber en tæt relation mellem dig og målgruppen
✔Fordi din målgruppe identificerer sig med dine budskaber
✔Fordi din målgruppe identificerer sig med dine holdninger
✔Fordi det skaber en dialog med din målgruppe
✔Fordi det sætter fokus på en eller flere værdier ved dit brand
✔Fordi det opbygger et image om dit brand
✔Fordi det skaber tillid og loyalitet til dit brand
☎ Ring til Andreas Albæk på 2819 6672 og få et bud på din næste brand journalism strategi med budskaber på bundlinjen.