LAD OS MØDES OG GENNEMGÅ DINE MULIGHEDER

Nyheder

Loyalitetsprogrammer i ejendomsbranchen
Loyalitetsprogrammer i ejendomsbranchen – har det nogen værdi?

Ikke nok fokus på kommunikationen mellem udlejere, administratorer og lejere

Igennem mange års arbejde i ejendomsbranchen har det indimellem undret os, at visse udlejere og administratorer ikke prioriterer den løbende kommunikation og servering af erhvervs- og boliglejere højere end de gør.   

Specielt når alle ved, at omkostningerne i forbindelse med en lejers fraflytning og en efterfølgende istandsættelse af lejemålet for genudlejning, liggetiden inden en ny lejer flytter ind og honorar til mægler samt udgifter til annoncering ofte er store, hvilket forringer afkastet af ens investering.


Spar penge ved at få en tæt dialog med lejerne

Der er derfor mange penge at spare for ejendommens ejer ved at opbygge en løbende og tæt kontakt og dialog med ejendommens lejere, så de forbliver lejere, uanset om de ønsker et større eller mindre areal eller ændringer i lejemålets indretning m.m.

Tæt kontakt og dialog med lejere har altid været en god ide

At en tæt kontakt og dialog mellem udlejer/administrator og ejendommens erhvervs- og boliglejere er en god ide, er der sådan set ikke noget nyt i. Sådan har det altid været. Men hvordan skaber du så rent praktisk denne tættere kontakt og dialog? 

Gode råd til hvordan du får en tættere kontakt og dialog med lejere

Vi kommer her med en række gode råd, som kan hjælpe dig som administrator eller udlejer med at få en tættere kontakt og dialog med både erhvervs- og boliglejere:

  1. Du bør vide, hvad der skaber værdi for lejerne i dag og i morgen
  2. Du bør udarbejde en overordnet kommunikationsstrategi målrettet lejere
  3. Du bør sikre, at hele din organisation støtter op omkring kommunikationsstrategien
  4. Du bør vide, hvordan I internt i organisationen registrerer informationer og oplysninger, som I løbende indhenter og opsamler i forbindelse med den løbende dialog med lejere
  5. Du bør vide, hvornår og hvem i organisationen, der følger op på lejernes henvendelser og eventuelle ønsker  

Konklusion

Vi er overbeviste om, at der er en stor økonomisk værdi og gevinst i at få et tættere forhold til ejendommens lejere. Derfor tilbyder vi vores kunder i ejendomsbranchen kommunikationsstrategier, som understøtter udlejeres og /eller administratorers troværdighed og arbejde i relation til at opbygge loyalitet mellem udlejer og administrator og lejer. 

Kontakt os og hør mere om loyalitet i ejendomsbranchen

Kontakt os på 2819 6672 eller andreas@albaekkommunikation.dk, hvis du vil vide mere om vores arbejde med loyalitet i ejendomsbranchen.




 

 

 

 

 

Ved at klikke 'Acceptér alle' gives tilladelse til, at vi må indsamle information om dig til forskellige formål, hvilket inkluderer: Funktionalitet, Statestik og Marketing