LAD OS MØDES OG GENNEMGÅ DINE MULIGHEDER
Nyheder
90 pct. af alt bøvl internt i en virksomhed skyldes manglende eller dårlig kommunikation.
Hvorfor kommunikere?
”Det er efterhånden blevet vigtigere at kunne give en troværdig forklaring på sine handlinger end selve det at handle”, Majken Schultz, professor, CBS.
“De fleste ledelsesfiaskoer er et resultat af - eller understreges af - fejl i kommunikationen et eller andet sted i systemet. Erkendelsen af dette behov for kommunikation burde fremgå af enhver topleders og funktionschefs jobbeskrivelse”,Jacques Maisonrouge, direktør for IBM World Trade Corporation.
90 pct. af alt bøvl internt i en virksomhed, en organisation eller offentlig instans og mellem virksomheden/organisationen/den offentlige instans og dens omgivelser skyldes manglende eller dårlig kommunikation.
Albæk Kommunikation har den enkleste, men mest effektive metode til, hvordan enhver virksomhed, organisation eller offentlig instans radikalt kan forbedre sin kommunikation og undgå al bøvlet.
Kontakt Andreas Albæk på 2819 6672 eller andreas@albaekkommunikation.dk og hør, hvordan vi kan udarbejde og implementere en simpel, men effektiv kommunikationsstrategi i din virksomhed eller organisation.